Wij zijn een bedrijf dat reeds 25 jaar met een breed assortiment producten gespecialiseerd is op het gebied van:

DRAADLOZE COMMUNICATIE

Tot onze klantenkring behoren:

ZEND EN LUISTERAMATEURS,  WATERSPORTERS  en  BEDRIJVEN

WIJ LEVEREN ALLE BEKENDE MERKEN

Zie ons leveringsoverzicht

Service:

Vakkundige reparatie aan Yaesu / Kenwood / Icom
Programmeren en herprogrammeren ATIS, MMSI en kanalen


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen bij Dolstra Elektronika is heel eenvoudig.
Klik op de knop 'bestellen' in het keuzemenu.
U ziet dan het bestelformulier op het scherm verschijnen.
Vul het formulier volledig in. Verzendt het formulier door op de 'verzend-knop' te klikken.
Na verzending verschijnt op het scherm een melding dat de bestelling is verzonden.

Wilt u uw bestelling afhalen?

Uw kunt uw bestelling natuurlijk ook afhalen op ons adres:

Smelpaed 2
9254RL  Hardegarijp ( Veenwoudsterwal)


Maar voor u dit doet willen we graag dat u eerst telefonisch een afspraak maakt.

Hoe betaal ik mijn bestelling?

U kan u uw bestelling vooruit betalen door storting op ons onderstaande giro- of banknummer.
Indien u hiervan gebruik wilt maken vraag dan telefonisch even naar het juiste
bedrag wat er overgemaakt moet worden, dit om vertraging in het versturen van uw bestelling te voorkomen.

ING bank:  NL57.INGB.0005.0405.69  t.n.v. Dolstra Elektronika

BIC: INGBNL2A          IBAN: NL57INGB0005040569

BTW/VAT nr : 064903941B01


Heeft u nog  vragen?

Dolstra Elektronika  probeert zoveel mogelijk informatie op de website te geven.
Het natuurlijk altijd mogelijk dat u een vraag heeft die niet op onze site wordt beantwoord. Stuur ons in dat geval een mailbericht.
Klik hiervoor op onderstaande knop "e-mail".

                       Info@dolstra.nl

Stel uw vraag en u ontvangt snel antwoord. 
Maar bellen mag natuurlijk ook.  Tel: 
0622654445

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden door Dolstra Elektronika goed verpakt en verzekerd naar u toegezonden.
De bezorging van de bestelling is in handen van TNT-Post.
Als u niet thuis bent is dat geen probleem.
U kunt met TNT-Post een nieuwe afspraak maken voor de bezorging. 
Indien u dit wenst kunt u uw bestelling ook zelf ophalen op het postkantoor bij u in de buurt.

 

Lees hier onze Algemene voorwaarden